MediPlus.pl - Medyczny Sklep Internetowy
Kategorie

kurier w internetowym sklepie medyczym

Regulamin

§1
Kontakt ze sprzedawcą

  1. Sklep www.mediplus.pl jest prowadzony przez firmę:

MediPlus.pl 
ul. Pańska 58
35-213 Rzeszów

NIP 8133305642
Regon 180982414

  • Adres pocztowy: ul. Pańska 58, 35-213 Rzeszów
  • Adres e-mail: sklep@mediplus.pl
  • Telefon: +48 691 632 558
  • Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): ul. Pańska 58, 35-213 Rzeszów
  • Adres do wysłania reklamowanego towaru: ul. Pańska 58, 35-213 Rzeszów 

 

§2
Informacje ogólne

  1. Zakup w sklepie internetowym www.mediplus.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.mediplus.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.mediplus.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  4. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski przez okres minimum jednego roku.

 

§3
Wymogi techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na produkty, niezbędne jest:
  • Urządzenie elektroniczne z dostępem do internetu
  • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript
  • Włączona obsługa plików cookies,,

 

§4
Składanie zamówienia

  1. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu, telefonicznie lub e-mailem pod adresem sklep@mediplus.pl
  2. Wybrany towar należy dodać do koszyka
  3. Zamówienie można złożyć jako gość, bądź założyć konto poprzez formularz rejestracyjny
  4. Wybieramy formę dostawy oraz płatności i uzupełniamy dane do wysyłki
  5. Zamówienie zostaje złożone po akceptacji regulaminu i danych kupującego
  6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Sprzedawcą.
  7. Składając zamówienie, Kupujący świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

 

§5
Płatności

  1. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
  • Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  • Za pośrednictwem serwis Płatności Shoper/Blue Media
  • Za pobraniem – gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze
  1. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  2. Dowód zakupu przesyłany jest w formie e-faktury na adres e-mail Zamawiającego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20.12.2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (§ 3). Na wyraźne życzenie Zamawiającego, wysyłamy fakturę w formie papierowej.

 

§6
 Dostawa

  1. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru fabrycznie nowego wolnego od wad, a Kupujący do odebrania przesyłki
  3. Termin wysyłki podany jest przy danym produkcie i liczony jest w dniach roboczych.
  4. Kupujący ma obowiązek sprawdzenia zakupionego towaru przy obecności kuriera, bądź niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.
  5. W przypadku gdy przesyłka/jej zawartość będzie uszkodzona Kupujący ma obowiązek niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Sprzedawcy, w celu spisanie protokołu szkody nie później niż w przeciągu 3 dni od otrzymania towaru.
  6. Kupujący udziela sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w jego imieniu z pośrednikiem kurierskim, w celu przesłania za jego pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego
  7. Towary wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, bądź do paczkomatów InPost

 

§7
Oferowane produkty

  1. Towary oferowane przez sklep www.mediplus.pl są towarami dostępnymi bez recepty.
  2. Opisy produktów zamieszczone w serwisie mają charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępują konsultacji z lekarzem i nie mogą być podstawą do stosowania jakichkolwiek wyrobów medycznych. Kupujący we własnym zakresie powinien zapoznać się z dołączoną do opakowania ulotką bądź skonsultować z lekarzem lub farmaceutą. Administrator sklepu internetowego mediplus.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w serwisie.

 

§13
Reklamacje i zwroty

  1. Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U. nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zgodnie z rozporządzeniem ministra zdrowia, bez podania przyczyny zwrotowi nie podlegają leki i wyroby medyczne. W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7 dni. 
  2. Klient, który skorzysta z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować o tym fakcie Sprzedawcę, korzystając z oświadczenia, np. z tego które jest dołączane do przesyłki lub przesyłane w formie elektronicznej
  3. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn i do zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że produkt znajduje się w oryginalnym opakowaniu oraz oryginalne opakowanie oraz produkt nie nosi śladów używania.
  4. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość złożenia reklamacji na wadliwy produkt na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji.
  5. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili
  6. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  7. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego za sprzedany towar, jeśli zostanie stwierdzona wada w okresie 2 lat od momentu jego wydania 
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
  9. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl