§1
Kontakt ze sprzedawcą
- Sklep www.mediplus.pl jest prowadzony przez firmę:
MediPlus.pl
ul. Pańska 58
35-213 Rzeszów
NIP 8133305642
Regon 180982414
- Adres pocztowy: ul. Pańska 58, 35-213 Rzeszów
- Adres e-mail: [email protected]
- Telefon: +48 691 632 558
- Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): ul. Pańska 58, 35-213 Rzeszów
- Adres do wysłania reklamowanego towaru: ul. Pańska 58, 35-213 Rzeszów
§2
Informacje ogólne
- Zakup w sklepie internetowym mediplus.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym https://mediplus.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie https://mediplus.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski przez okres minimum jednego roku.
§3
Wymogi techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na produkty, niezbędne jest:
- Urządzenie elektroniczne z dostępem do internetu
- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript
- Włączona obsługa plików cookies,,
§4
Składanie zamówienia
- Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu, telefonicznie lub e-mailem pod adresem [email protected]
- Wybrany towar należy dodać do koszyka
- Zamówienie można złożyć jako gość, bądź założyć konto poprzez formularz rejestracyjny
- Wybieramy formę dostawy oraz płatności i uzupełniamy dane do wysyłki
- Zamówienie zostaje złożone po akceptacji regulaminu i danych kupującego
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Sprzedawcą.
- Składając zamówienie, Kupujący świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
§5
Płatności
- Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Za pośrednictwem serwis Płatności Shoper/Blue Media
- Za pobraniem – gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Dowód zakupu przesyłany jest w formie e-faktury na adres e-mail Zamawiającego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20.12.2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (§ 3). Na wyraźne życzenie Zamawiającego, wysyłamy fakturę w formie papierowej.
§6
Dostawa
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru fabrycznie nowego wolnego od wad, a Kupujący do odebrania przesyłki
- Termin wysyłki podany jest przy danym produkcie i liczony jest w dniach roboczych.
- Kupujący ma obowiązek sprawdzenia zakupionego towaru przy obecności kuriera, bądź niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.
- W przypadku gdy przesyłka/jej zawartość będzie uszkodzona Kupujący ma obowiązek niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Sprzedawcy, w celu spisanie protokołu szkody nie później niż w przeciągu 3 dni od otrzymania towaru.
- Kupujący udziela sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w jego imieniu z pośrednikiem kurierskim, w celu przesłania za jego pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego
- Towary wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, bądź do paczkomatów InPost
§7
Oferowane produkty
- Towary oferowane przez sklep www.mediplus.pl są towarami dostępnymi bez recepty.
- Opisy produktów zamieszczone w serwisie mają charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępują konsultacji z lekarzem i nie mogą być podstawą do stosowania jakichkolwiek wyrobów medycznych. Kupujący powinien zapoznać się z ulotką dołączoną do opakowania lub skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą. Administrator sklepu internetowego https://mediplus.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w serwisie
§13
Reklamacje i zwroty
- Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U. nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zgodnie z rozporządzeniem ministra zdrowia, bez podania przyczyny zwrotowi nie podlegają leki i wyroby medyczne. W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7 dni.
- Klient, który skorzysta z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować o tym fakcie Sprzedawcę, korzystając z oświadczenia, np. z tego które jest dołączane do przesyłki lub przesyłane w formie elektronicznej
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn i do zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że produkt znajduje się w oryginalnym opakowaniu oraz oryginalne opakowanie oraz produkt nie nosi śladów używania.
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość złożenia reklamacji na wadliwy produkt na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili
- Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- Sprzedawca odpowiada wobec kupującego za sprzedany towar, jeśli zostanie stwierdzona wada w okresie 2 lat od momentu jego wydania
- Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
- Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.